گیمبال موبایل ژیون مدل Zhiyun SMOOTH-Q3Zhiyun-Tech Smooth-Q3 Smartphone Gimbal Stabilizer
0 (0)

0دیدگاه کاربران

دسته:
Brand:

در انبار موجود نمی باشد

گیمبال موبایل ژیون مدل Zhiyun SMOOTH-Q3Zhiyun-Tech Smooth-Q3 Smartphone Gimbal Stabilizer

0 (0)

0دیدگاه کاربران

دسته:
Brand:
ویژگی های محصول
  • گیمبال دستی با حرکت آزاد در سه محور
  • دارای یک ال ای دی کوچک
  • حرکت در سه محور افقی، عمودی و محوری با کنترل کامل
  • وزن قابل تحمل: 280 گرم
  • عرض گوشی : 55 تا 90 میلیمتر
  • امکان فعالیت 15 ساعته پس از هر بار شارژ
  • باتری با ظرفیت 1300 میلی آمپر
  • دارای افکت های تصویر متنوع
  • + موارد بیشتر - بستن
  • فروشنده : مموری بازار
  • گارانتی 6 ماهه فیدار نامدار سورین
  • آماده ارسال از انبار: مموری بازار
  • بسته بندی و ارسال توسط:مموری بازار

۴,۴۰۰,۰۰۰ تومان

نقد و بررسی

گیمبال موبایل ژیون مدل Zhiyun SMOOTH-Q3

گیمبال موبایل ژیون مدل Zhiyun SMOOTH-Q3

گیمبال ژیون تک Smooth-Q3 یک تثبیت کننده جمع و جور 3 محوره برای گوشی های هوشمند است که با یک چراغ ویدیویی LED داخلی با سه سطح روشنایی قابل انتخاب طراحی شده است. حرکت تثبیت شده ای را در امتداد ، پن و رول فراهم می کند تا به شما امکان فیلمبرداری صاف و حرفه ای با تلفن را بدهد. با فشار یک دکمه ، گیمبال به راحتی بین حالت عمودی و افقی جابجا می شود ، به شما این امکان را می دهد تا در حالی که چراغ LED سوژه های شما را روشن می کند ، فیلم های سینمایی و رسانه های اجتماعی را بگیرید. نگهدارنده تلفن از تلفن های هوشمند با عرض 3.5 “پشتیبانی می کند که اکثر تلفن ها را پوشش می دهد.

قابلیت های گیمبال ژیون تک Smooth-Q3 از طریق برنامه ZY Cami iOS / Android همراه شما افزایش می یابد ، که به شما امکان می دهد حرکات خلاقانه ای مانند Simplified Dolly Zoom را تنظیم کنید. این برنامه همچنین توابعی مانند ردیابی هوشمند پیشرفته و پخش مستقیم با یک ضربه را ارائه می دهد.

گیمبال دارای طراحی ارگونومیک با دسته بدون لغزش است و تا 15 ساعت روی باتری موجود کار می کند و تقریباً در مدت سه ساعت کاملاً شارژ می شود. یک سه پایه مینی نیز در آن گنجانده شده است و می تواند به عنوان سه پایه یا کش دستی استفاده شود تا به شما امکان کنترل دو دست را برای کنترل بهتر آن دهد. گیمبال 

گیمبال موبایل ژیون مدل Zhiyun SMOOTH-Q3

Smooth-Q3 یک گیمبال سه محوره است که طراحی فشرده و جمع و جوری دارد. شما می‌توانید این گیمبال را در دست بگیرید و از خوش دست بودن آن نهایت استفاده را ببرید؛ و یا به کمک سه‌پایه تعبیه شده‌اش، به صورت رومیزی از آن استفاده کنید. طراحی اسلایدی و تاشوی گیمبال به شما اجازه می‌دهد آن را هر کجا که می‌روید به همراه داشته باشید و هیچ لحظه جذابی را از دست ندهید. دکمه‌های این ابزار کاملاً ارگونومیک هستند و می‌توانید تنها با یک دست تنظیمات را تغییر دهید. در جعبه این محصول، علاوه بر گیمبال و سه پایه، یک عدد کیف محافظتی، یک کابل USB و یک بند دستی نیز قرار دارد.

گیمبال Smooth-Q3 از گوشی‌های هوشمند با ضخامت ۷ تا ۱۰ میلی‌متر و وزن حداکثر ۲۸۰ گرم پشتیبانی می‌کند و پاسخگوی انواع کاربردهای شما است. به کمک این گیمبال می‌توانید عکس‌های پانورامای زیبایی را از مناظر ثبت کنید. علاوه بر آن، دیگر عکاسی پرتره و سلفی کار دشواری نخواهد بود، چون گزینه‌ها و قابلیت‌های گیمبال Smooth-Q3 بهترین نتایج را برای شما رقم خواهد زد. وی‌لاگرها و تولیدکنندگان محتواهای اینترنتی مثل تیک تاکرها و یوتیوبرهایی که به تنهایی و تک نفره کار می‌کنند می‌توانند حداکثر استفاده را از کنترل‌های دستی و ابداعات بی‌شمار این گیمبال ببرند.

Smooth-Q3 یک گیمبال سه محوره است که طراحی فشرده و جمع و جوری دارد. شما می‌توانید این گیمبال را در دست بگیرید و از خوش دست بودن آن نهایت استفاده را ببرید؛ و یا به کمک سه‌پایه تعبیه شده‌اش، به صورت رومیزی از آن استفاده کنید. طراحی اسلایدی و تاشوی گیمبال به شما اجازه می‌دهد آن را هر کجا که می‌روید به همراه داشته باشید و هیچ لحظه جذابی را از دست ندهید. دکمه‌های این ابزار کاملاً ارگونومیک هستند و می‌توانید تنها با یک دست تنظیمات را تغییر دهید. در جعبه این محصول، علاوه بر گیمبال و سه پایه، یک عدد کیف محافظتی، یک کابل USB و یک بند دستی نیز قرار دارد.

بدون لرزش

گیمبال Zhiyun-Tech Smooth-Q3، به یک سیستم کنترل ثبات 3 محوره مجهز شده است که پایداری این دستگاه را افزایش داده و ثبت ویدیو و استریم زنده بدون لرزش را تضمین می‌کند. این قابلیت، هنگام عکاسی و فیلم‌برداری ورزشی منجر به تولید نتایج واضح می‌‌گردد.

روشنایی

این گیمبال،یک چراغ چرخشی یکپارچه 4,300k دارد که می‌تواند روشنایی را در همه زوایا فراهم کند. این چراغ دارای سه سطح تابش قابل تنظیم است و از 180 درجه پشتیبانی می‌کند.

کنترلر ژست

اگر عکس گرفتن با این گیمبال برایتان دشوار است و می‌خواهید دستتان آزاد باشد، می‌توانید از قابلیت ژست استفاده کنید و انعطاف کاری خود را بالا ببرید. تنها کافی است ژست مورد نظر خود را انتخاب کنید و با انجام آن ژست، عکس شما ثبت خواهد شد

نمایش کامل نقد و بررسی
وزن

340 گرم

رنگ

حداکثر وزن قابل تحمل

280 گرم

زاویه چرخش هد

چرخش عمودی: -260 تا 80 درجه / چرخش افقی: 300 درجه / چرخش محوری: -170 تا 170 درجه

سایر توضیحات

نمایش همه مشخصات کالا
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش

  1. 0 رأی
    س آیا پرداخت در محل هم دارید
    درخواست شده توسط قادر موحد در شهریور 23, 1402 11:21 ب.ظ
    هنوز پاسخی برای این سوال وجود ندارد. حالا جواب بده
  2. 0 رأی
    پاسخ داده شده توسط مدیر

    بله . برنامه گیمبال رو روی گوشی ios که نصب کنید ، گیمبال با گوشی ست میشه و میتونید ازش استفاده کتید .

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.